Afspraken
In de praktijk wordt alleen behandeld volgens afspraak. Wij vragen u op tijd aanwezig te zijn. Bij het te laat verschijnen op een afspraak, loopt u het risico dat de behandeling niet geheel volgens planning kan worden voltooid of zelfs moet worden geannuleerd.
Afspraken kunnen uiterlijk 24 uur van tevoren worden gewijzigd/geannuleerd. Het niet nakomen van een afspraak zal in rekening worden gebracht. Afspraken kunnen aan de balie, telefonisch of per mail worden gemaakt/gewijzigd/geannuleerd.
Wij streven ernaar iedereen op tijd te behandelen. Echter, het kan voorkomen dat een behandeling langer duurt dan verwacht wanneer zich bijvoorbeeld een spoedgeval voordoet. Hiervoor vragen wij uw begrip.
Uw gegevens up-to-date
U bent altijd zelf verantwoordelijk een wijziging van uw gegevens aan ons door te geven (bijvoorbeeld een adreswijziging, nieuw mobiel telefoonnummer of andere zorgverzekeraar). Ook is het belangrijk een wijziging in uw gezondheid/medicijngebruik door te geven.
Overlast
Wij verzoeken u om telefoongesprekken buiten de praktijk te voeren en niet in de wachtkamer. Dit kan voor overlast zorgen voor andere patiënten. In de gehele praktijk is het ook niet toegestaan te roken of dieren mee te nemen.
Tot slot
Om voor beide partijen een goede situatie te kunnen creëren, is het van groot belang dat u onze praktijk regelmatig bezoekt; over het algemeen adviseren wij volwassenen en kinderen om twee keer per jaar een periodieke controle en reiniging uit te laten voeren. In overleg met u kan dit aantal op indicatie verhoogd of verlaagd worden.